duminică, 9 ianuarie 2011

Visatorul

De mic,de cand esti intrebat de ai tai sau de rude:"Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?",raspunzi fericit doctor,avocat sau de cele mai multe ori presedinte!!
Va rog din toata inima mea pe voi,adolescenti si copii,sa nu mai visati deoarece de multe ori o sa fiti dezamagiti!
Sau va implor pe voi parintii ai acestor indivizi sa.i treziti la realitate,sa le permiteti sa viseze doar cat trebuie.Nu le ingaduiti sa se viseze patroni,guvernatori,sotii de fotbalisti(sau asta se poate obtine doar cu cateva operatii estetice,m.rog:)),intelegeti ideea.


Eu mereu visez la multe lucruri care stiu ca nu se vor indeplini niciodata.A visa ma consoleaza,dar ma si macina pe dinauntru.

Nu vreau ca cineva sa simta durerea pe care am simtit.o eu atunci cand m.am visat cea mai.... din clasa si a fost deajuns ca cateva profesoare sa strice totul aruncand niste cuvinte care picatura cu picatura mi.au secat si cea mai mica urma de dorinta de a fi ce.mi doream atunci.

Va doresc vo noapte buna si vise placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu