luni, 27 decembrie 2010

Septembrie ma face fericita..:)

Vizionand blogul colegei mele de scoala,Malina,am descoperit un super concurs al lui Chinezu':Calendarul chinezaresco-bloggeristic:D
Imediat am stiut ca vreau si eu pentru ca blogul e un lucru foarte important pentru mine si as vrea sa.l promovez cum o.i putea.:D
De ce e important?Pentru ca iubesc sa scriu,ador sa scriu,e viatza mea!!!!
Inca din clasa I am descoperit aceasta pasiune care se infrupta din ce in ce mai mult din sentimentele mele pentru subiecte noi de postari sau cine stie ce..
Literatura este si va ramane mereu refugiul meu sigur din lumea asta zapacita si visez cu ochii largi deschisi ca intr.o zi voi ajunge sa am propria mea revista!!!
Acum ca am lamurit asta:de ce septembrie?
Pentru ca septembrie e cea mai speciala luna..Iti da inspiratie,speranta,incredere ca va urma o iarna frumoasa si plina de surprize si...Multe altele ca iubire,culori fade ce se amesteca frumos cu cerul,ploaia care iti atinge gingas talpile cand iti implinesti visul de a umbla desculta si nu in ultimul rand fericirea enorma cand te.ai nascut in aceea luna,harul...


Sper ca voi primi o pagina in calendarul tau,a fost o idee excelenta.Multumesc ca mi.ai facut onoarea macar ca linkul blogului meu sa apara la tine pe blog...Si ultimii dar stimabilii domni de la tiparo.ro care s.au oferit,chiar si pe vremurile astea sa gazduiasca tiparirea lui....

As fi mai mult decat onorata sa imi oferiti luna septembrie sau macar una din ele ca sa dovedesc lumii ceea ce sunt si sa imi implinesc visul intr.o zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu