luni, 20 decembrie 2010

Craciunul,definitie anti-dictionar

Sa incep cu o definitie,Craciunul inseamna:sărbătoare creștină care celebrează, la 25 decembrie, nașterea lui Cristos.Si ce?Adica sunt credincioasa,dar aceasta sarbatoare nu e doar atat.
   Ma uitam la oameni si ramaneam uimita.Vara,cand cereai un loc in metrou,de exemplu se uitau asa cu un dezgust la tine de parca ai fi cerut 1 milion de euro.Acum ceri si cateodata iti ofera locul cu placere,fara nici o problema.
   O alta chestie dragutza a fost cand am iesit de la scoala acum o saptamana cred.Ne jucam cu zapada asa frumos si parca aratam ca in reclamele de iarna de la Orange:).Ne mai trebuia un caine si o sanie si eram ca in filmele americane mai degraba.A fost asa dulce.Dupa,am ajuns acasa si mama ma astepta cu ceai cald cu lamaie.M.am schimbat in hainele de casa.Mi.am luat paturica,ceasca si treci pe butonat televizorul.:)

Ca si astazi,pentru ca ele m.au inspirat...Am ajuns acasa dupa doar cele 2 ore petrecute la scoala si rugaminti de a merge la cofetarie care au sfarist prin raspunsul ferm al mamei,NU!Dar nu a contat.Am stat acasa,tot sub paturica si m.am pus pe scris.Am intat si pe mess unde ma astepta draga mea Izabella cu celebrul si multi cautatul[View my webcam:)] si bineinteles ca am apasat.Nu m.am mirat cand am vazut toata gasca care se stransese acolo si mancau asa dragutz din boluri colorare,lapte cu cereale.
PANA LA URAM ASTA INSEAMNA CRACIUNUL,sa te distrezi,sa fi fericit si mai ales sa ai prieni cu care sa imparti orice!!

VA IUBESC PE TOTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu