sâmbătă, 18 decembrie 2010

Un blog,bifat...

Nu va imaginati cat de mult am asteptat ziua asta!

In sfarsit am propiul meu blog!!![yeahhh]Daca stiam ca e asa de simplu imi faceam de la 3 ani:)).Whatever,nu cred ca vreti sa va plictisesc cu detalii care numai mie mi se par interesante asa ca incep sa fac promisiuni:

1.Veti gusta foarte mult fun in blogul asta:).

2.Voi pune si poze pentru ca stim cu totii ca o carte fara poze nu atrage tinerii voiti cititori :D.

3.Voi incerca sa postez foarte multe lucruri sa nu ma asteptati,dar cand intru in perioada cu teze,ehh

4.O sa fiti uimiti de cateva povesti pe care le fac deoarece voi adauga creatii beletristice si epice personale cu care ma mandresc.

5.Accept fiecare sugestie de.a voastra cu placere si orice barfa despre acest blog pentru ca:[daca nu esti barfit,nu existi] si asta e ciclul vietii

Iar restul vin de la sine...Promisiunile facute voi incerca sa le respect,daca nu...tocmai asta face lucrurile amuzante,care atrag...
                                                                                                     Va iubesc,nebunii mei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu