miercuri, 22 decembrie 2010

Oldies but goldies

Il stiam pe tipul asta de mai mult timp,dar nu i.am dat importanta.Nu am crezut ca o sa imi placa sau sa ma traga ceva la el.Dar am descoperit ca e un talent si nu am mai vazut pe cineva ca el care sa aiba un curaj...
Acum stiu la ce va ganditi cu totii:"Ia uite!Si.a gasit iubitul si e o alta poveste de.asta siropoasa si vrea sa ne faca sa o compatimim".Ei bine,povesti deastea am avut aseara de ascultat,dar nu m.am purtat atat de selfish incat sa.i spun fetei aleia sa taca si sa revina la realitate.[desi ar fi trebuit in unele privinte].M.rog,sa revenim...Deci va povesteam de baiatul asta:


CANTA EXTRAORDINAR!!!spargand barierele muzicii clasice comerciale care circula de zor pe piatza romaneasca,dar si straina de muzica
.Nu frate!!El  isi face muzica la el in camera[probabil] si vine pe strada,face o demonstratie si dupa cum ati vazut,lumea se opreste si ii cumpara CD-urile pentru ca omul se pricepe...Jneboon?!Tipu' asta o sa aiba un viitor stralucit...Si stiu ca deja are si ca multi il stiti si ca e de mult pe piatza[din 2008 mai exact]dar lucrurile vin la timpul lor si daca eu am dat de el acum inseamna ca na...a devenit vedeta!!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu