joi, 23 decembrie 2010

Don't hate me cuz I'm beautiful

Nici nu mi.am dat seama!
Am trecut prin atatea impreuna fara sa ma cunosti!
EU...am destui ani incat sa stiu sa ma distrez
IMI PLACE....sa cant,sa danzez,sa cuceresc,sa.mi fac parul cu placa,mancarea italieneasca,sa calatoresc...
IMI PLAC....parfumurile,accesoriile,bentitele[chiar daca nu prea port],cantaretii la chitara..
VREAU...destule incat lumea ar da faliment,o viata plina de aventura....
NU VREAU....sa sufar,fatalai ca prieteni...
URASC....oamenii falsi,minciuna,mitomania....
IUBESC....ceea ce se cheama prietenie,animalele,poeziile pe care le scriu,muzica
Si ca fiecare om am defecte,dar si calitati.
Sunt iubita,dar si urata.
Sunt frumoasa,dar si hidoasa.
Sunt o doamna,dar si o golanca.

Important este ca am prieteni,o duzina,o suta,o mie.....o gramada si fara ei nu as fi reusit sa razbesc in viatza asta cat de cat de rahat...
TU ai ezitat sa mi te arati,dar eu sunt aici.
Still love ya'

Deni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu