vineri, 24 decembrie 2010

Huh,still had courage...?! Pathetic.

Just sick about that selfish people!!!Really?!
You just want to ruin this world!!!
Some men or women died for you,fucker!!!
YOU STILL DON'T CARE,HUH????
You're a monster!!Yeah,a big one!!
Go and kill yourself for the good of humanity....just an advice!:D

Just like you are more and more children out in the world...
What a silly i've been thinkin' that you're gonna change my life but no...
I'M SICK OF YOU!!
Run!!Run how fast you can cuz when i catch you blood will be spread over humanity,over thousands of kids!!!


YEAH!Maybe i'm a little crazy but you break the rules!!
My finger hurts cuz i write more that you deserve!

  Nu ma astept sa intelegeti pentru ca nici eu nu inteleg!!Am scris asta cel mai mult din plictiseala,dar pentru ca doream si un articol sa arate cum se simt unii adolescenti(not me!)in vremurile pe care le traim.
Cum sunt tratati? 
Cine s.a gandit macar o data la sigurantza lor?
Cine la iubirea de care au nevoie?De libertatea de care au nevoie?




Eu,din fericire,nu fac parte dintre ei.Totusi am scris asta pentru ca (sper eu)ii inteleg si prin aceasta cale vorbesc in numele majoritatii!


Nu vreau nici un comentariu despre articolul asta...Nu vreau sa aud:[Nebuna asta nu are ce face?!] sau [Nu e adevarat!!Adolescentii nu se simt asa!!]
GRESIT!!!Unii poate o fac..De aceea se retrag in cercuri ca preavorbitul "EMO" sau fumeaza pe la coltzuri..



Nush?!Doar parerea mea,nu ma criticati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu